Ceny transferowe 2018-11-06T14:14:43+00:00

DOKUMENTACJA PODATKOWA TRANSAKCJI Z PODMIOTAMI POWIĄZANYMI

Kancelaria Śliwowski Nowak Adwokaci oferuje kompleksowe doradztwo w zarządzaniu ryzykiem podatkowym wynikającym z transakcji z podmiotami powiązanymi, analizę ryzyka obejmującego ceny transferowe oraz sporządzenie dokumentacji cen transferowych. Organy skarbowe coraz częściej kontrolują, czy podatnicy dysponują prawidłową dokumentacją. Osobny serwis uruchomiony został również przez Ministerstwo Finansów.

CZYM SĄ CENY TRANSFEROWE I JAK PRZEBIEGA PROCES ICH USTALANIA

Zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych, przedsiębiorstwa zawierające transakcje pomiędzy podmiotami powiązanymi, po przekroczeniu określonych progów, zobowiązane są do przygotowania dokumentacji cen transferowych. Doradztwo w zakresie dokumentacji cen transferowych ma na celu ograniczenie ryzyka podatkowego związanego z transakcjami pomiędzy podmiotami powiązanymi. Ceny transferowe stanowią ogromne wyzwanie dla podmiotów zobowiązanych. Podstawowym problemem jest ustalenie właściwej metodologii. Wybór metody wyceny transferu powinien prowadzić zawsze do wyszukania wartości rynkowej dla danej transakcji. Dlatego też przy wyborze metody ustalania cen transferowych, należy w pierwszej kolejności poddać analizie słabe i mocne strony dostępnych metod szacowania cen.

CENY TRANSFEROWE 2017

Przepisy regulujące ceny transferowe w 2017 roku istotnie się zmieniły względem norm dotyczących cen transferowych z roku 2016.  Podstawowe zmiany w tym zagadnieniu to przede wszystkim:  zmiana definicji podmiotów powiązanych kapitałowo oraz nowe zasady sporządzania dokumentacji. Zmienił się także termin na złożenie dokumentacji podatkowej.

CO OFERUJEMY

W ramach usług podatkowych z zakresu cen transferowych Kancelarii Śliwowski Nowak Adwokaci oferujemy:

• Kompletne przygotowanie dokumentacji.
  • Aktualizacją sytuacji rynkowej.
  • Analizą ryzyk.
  • Audyt przyjętych rozwiązań.
  • Opracowaniem bezpiecznej polityki transferowej.
  • Doradztwo i reprezentacja w postępowaniach podatkowych

Opracowujemy dokumentację cen transferowych zarówno dla pojedynczych transakcji, jak i stałych umów transferowych pomiędzy spółkami powiązanymi. Nasze usługi są świadczone z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb danego Klienta, ściśle dostosowane do jego uwarunkowań biznesowych i aktualnej sytuacji rynkowej.

JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY NASZYM WSPARCIEM

ZADZWOŃ lub wypełnij FORMULARZ ONLINE.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

POSTĘPOWANIE PODATKOWE

DORADZTWO PODATKOWE

KONTROLA CELNO-SKARBOWA

INTERPRETACJE PODATKOWE

AUDYT
PODATKOWY

ZDANIEM EKSPERTA

Każdego dnia pragniemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem. Od prawie 10 lat zajmujemy się obsługą podatkowo-prawną firm oraz osób prywatnych.Zapraszamy do odwiedzenia naszego bloga, gdzie prezentujemy praktyczne porady oraz case studies z zakresu podatków i prawa.

USŁUGI PRAWNE

Realizujemy usługi prawne dla firm, przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Oferuje doradztwo prawne w bieżącej działalności gospodarczej, zarówno dla dużych spółek prawa handlowego jak i małych przedsiębiorstw. Doświadczeni adwokacji Kancelarii Śliwowski i Nowak Adwokaci pozostają do Twojej dyspozycji w ramach różnych specjalizacji.