Reprezentacja przed sądem Sosnowiec SN Kancelaria

Reprezentacja przed sądami

Opracowujemy strategie obrony

WSTĘP: OPRACUJ STRATEGIĘ OBRONY

Zajmowanie się kwestiami prawno-sądowymi oraz pozasądowymi może być obszarem, który wielu z przedsiębiorców stara się omijać. Często rezygnują z dochodzenia swoich praw, obawiając się, że prowadzenie sprawy sądowej to zadanie wymagające nie tylko czasu, lecz także energii, której może brakować. Dlatego konsultacja z doświadczonym adwokatem, który pomoże ci zrozumieć prawa i obowiązki, a także opracuje strategię obrony może mieć decydujący wpływ na wynik sprawy.

ANALIZA SPRAWY

Zanim zaczniesz przygotowania do sprawy sądowej, gruntownie zrozum sprawę. Przeczytaj wszelkie dokumenty związane z postępowaniem sądowym, zidentyfikuj kluczowe fakty i zapisy, które mogą mieć wpływ na decyzję sądu. Oczywiście analizę sprawy możesz również zlecić naszej kancelarii.

DOWODY

Zidentyfikuj i zgromadź wszystkie niezbędne dowody. To mogą być dokumenty, świadkowie, czy ekspertyzy. Upewnij się, że każdy dokument jest kompletny, czytelny i zgodny z wymaganiami prawnymi. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą pamiętaj, że obowiązują cię bardziej rygorystyczne przepisy niż te obowiązujące np. konsumenta. W postępowaniu sądowym uregulowano również osobny tryb dla roszczeń zgłaszanych przez przedsiębiorców, który odbiega od tego standardowego.

ZACHOWAJ SPOKÓJ I ELASTYCZNOŚĆ

Sądowe postępowanie może być nieprzewidywalne. Bądź gotów na nieoczekiwane wydarzenia, utrzymanie spokoju jest kluczowe dla skutecznej reprezentacji. Pamiętaj, że przygotowanie do postępowania sądowego to proces wymagający czasu i staranności.

SKONSULTUJ SIĘ Z ADWOKATEM

Korzystanie z pomocy prawnika może być kluczowe. Skonsultuj się z doświadczonym adwokatem, który pomoże ci zrozumieć prawa i obowiązki, a także opracuje strategię obrony. Wybór odpowiedniego prawnika może mieć decydujący wpływ na wynik sprawy.

Jako kancelaria zapewniamy zastępstwo procesowe zarówno osób prywatnych oraz przedsiębiorców. W ramach reprezentacji przed sądami Kancelaria zapewnia udział profesjonalnego pełnomocnika oraz wedle życzenia Klienta, przygotowanie pism procesowych. Usługa obejmuje reprezentację zarówno przed sądami powszechnymi wszystkich instancji jak i administracyjnymi. Zastępujemy Naszych Klientów również przed Sądem Najwyższym oraz Naczelnym Sądem Administracyjnym. Nasi adwokaci posiadają również doświadczenie we wnoszeniu skarg do Trybunału Konstytucyjnego.

CO OFERUJEMY?

Nasze doświadczenie, pozwala na profesjonalne podejście do Państwa sprawy. Szeroki zakres usług Kancelarii Śliwowski Nowak Adwokacji w zakresie reprezentacji przed sądami, obejmuje:

• Pomoc prawną w mediacji,
  • Ustalanie strategii postępowania i ocenę szans powodzenia sprawy,
  • Opracowywanie pism procesowych,
  • Reprezentację przed sądami powszechnymi,
  • Reprezentację przed sądami arbitrażowymi (polskimi i zagranicznymi) w postępowaniach z zakresu szeroko rozumianego prawa gospodarczego,
  • Reprezentację przed Sądem Najwyższym,
  • Reprezentację przed wojewódzkimi sądami administracyjnymi oraz Naczelnym Sądem Administracyjnym.

Jesteśmy do twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 16:00